Maatschappelijke Diensttijd

MDT is de afkorting van Maatschappelijke Diensttijd. Wil jij in een korte tijd jouw talenten ontwikkelen, iets doen voor een ander en mensen ontmoeten buiten je eigen leefwereld? Doe dan mee met MDT!

mdt-logo

MDT Mediahuis

Rode draad in het hele lesprogramma wordt het ‘vullen’ van de eigen MDT Mediahuis school-webpagina, waar ze ook elke les naar kijken en die ze zien ‘groeien’. Dat maakt de beleving van iets bouwen heel sterk en geeft steeds overzicht over wat er nog moet worden gemaakt aan content (fotografie, tekst, interviews, podcast, social media filmpjes, etc). Via het online platform heeft elke groep een eigen omgeving om media-inhoud te delen. 

mdt-logo

Logo-Iconic-HH-1 copy

Iconic Studios

Iconic Studios is een full-service PR, evenementen en influencer marketing bureau dat gelooft in een sterke en oprechte band tussen de client, het agentschap en de klant. Eén consistente bron van content, die een op maat gemaakte, zorgvuldig samengestelde service biedt. Het resultaat is hoogwaardige content voor elk segment, zowel online als offline.

Iconic Studios

FableFactory

Met Fablefactory focussen wij ons op maatschappelijke projecten met als doel mensen dichter bij elkaar te brengen en hun vaardigheden te verbeteren. Hiervoor werken we veelvuldig samen met andere bedrijven aan verschillende soorten projecten voor zowel de jongere- als de oudere generaties. Door middel van verhalen & entertainment met maatschappelijke thema’s als grondslag hopen we mensen te raken en te motiveren om hun eigen grenzen te verleggen!

FF_rb logo liggend
Fablefactory

Logo 125Procent PNG

125Procent

Bij 125Procent geloven we dat je maatschappelijke problemen om kunt zetten in kansen en dat je met innovatieve ideeën van een achterstand een voorsprong kunt maken. Dat doen we door maatschappelijke vraagstukken op te lossen door het ontwikkelen en organiseren van projecten, waarbij alle betrokkenen meebeslissen en actief meedoen op basis van hun interesse, passie of talent .

125 Procent

Kil & Sant

Dennis Kil en Daniëlle Kil-Sant vormen samen het hart van KIL & SANT en MR&MRS KIL: twee bekende namen binnen de nationale en internationale beautyindustrie, die authentieke verbinding centraal stellen. Vanuit hun rijke ervaring bouwen zij creatieve bruggen tussen generaties, disciplines en werelden.

In 2014 bundelden zij hun passies en creëerden hun eigen ‘speeltuin’ waarin vakmanschap, creativiteit en maatschappelijke betrokkenheid hand in hand gaan. Met the.talents bieden zij een krachtig podium voor opkomende en gevestigde talenten binnen de haar- en beautywereld, gebaseerd op vier sterke pilaren: magazine, media, podcast en educatie.

Hun aanpak is altijd puur: ieder individu, merk of bedrijf wordt gezien in zijn unieke kracht. Vanuit die echtheid ontstaan nieuwe verbindingen, die niet alleen de industrie verrijken, maar ook bijdragen aan een samenleving waarin authenticiteit en samenwerking voorop staan.

kil&sant_logotype (1).jpg
Kil & Sant